Coante
Coante, bu yıl devreye girecek yeni yatırımla zirvedeki yerini sağlamlaştıracak
Sektörün önemli fuarlarından olan Marble İzmir Fuarı’na katılan Coante’nin sektördeki öncü kimliğini devam ettirmeyi amaçladığını söyleyen Coante Genel Müdürü Kenan Erdem, “Breton teknolojisinin üzerine koyduğumuz inovatif yaklaşımımız, Ar-Ge’de yaptığımız çalışmalar bizi rakiplerimizden çok daha farklı bir kulvara yönlendiriyor.
Bu yıl içerisinde devreye alacağımız büyük yatırımın meyvelerini sene sonunda almayı hedefliyoruz” dedi.
Ermaş Madencilik bünyesinde kurulduğu 2017 yılından itibaren kurumsal yapısı, hızlı büyüme ivmesi ile kısa bir süre içinde sektörde önemli bir yere gelen Coante, üretim hacmiyle ülke ekonomisine katkı sağlamaya devam ediyor.
Yeni nesil üretim sistemleriyle doğanın en sert minerallerinden birisi olan kuvarsı tasarım ve teknolojiyle bir araya getirerek iç mekanlarda kullanılmak üzere estetik yüzeyler üreten Coante, katıldığı yurt dışı ve yurt içindeki fuarlarda sergilediği yeni ürünleriyle trendleri yakalayan, inovasyona öncelik veren marka stratejisini ortaya koyuyor.
Dünyada düzenlenen en etkili 3 doğal taş fuarlarından biri olan Marble İzmir Fuarı’na da katılan Coante, fuarda Ultra Serisi’nin yeni ürünleriyle büyük ilgi gördü.
Yeni trendlere uygun, doğal taşla özdeşleşen ürünleri ortaya çıkarıyoruz
Coante’nin sektördeki öncü kimliğini devam ettirmeyi amaçladığını söyleyen Coante Genel Müdürü Kenan Erdem, sektörün gelişimi ve marka hedefleri hakkında değerlendirmede bulundu.
Marble İzmir Fuarı’nın son derece başarılı geçtiğini belirten Erdem, “Son yıllarda kuvars yüzeyler pazarı dünya çapında büyük bir hızla büyüyor.
Bundan bir yıl önce yurt dışında lansmanını yaptığımız Ultra serisinin devamını bu fuarda beğenilere sunduk. Tasarımda güçlü bir firma olarak yeni ve ilgi çekici ürünlerle müşterilerimizin beğenilerini kazanmayı tercih ediyoruz.
Bu ürünlerde de yeni trendlere yakın doğal taşla özdeşleşen ürünleri ortaya çıkarıyoruz. Ayrıca, doğala ne kadar yakınsanız o kadar farklı ürünler oluyor ve diğer markalardan ayrışıyorsunuz.
Coante olarak esas gücümüz; teknik üstünlük ve estetik yaklaşımı birleştirerek katma değeri yüksek ürünler ortaya koymak. Bu durumda ürünün değerini siz kendiniz oluşturuyorsunuz. Fiyat odaklı pazardan değer odaklı bir pazara geçiyorsunuz.
Bu yaklaşımla kısa sürede hedeflediğimiz yurt dışı piyasalara ve özellikle ABD pazarına çok hızlı girerek ülke çapında faaliyet gösteren önemli firmaların partneri haline geldik.
Avrupa ve Ortadoğu coğrafyasında ürünleri Coante markası ile pazarlayan distribütörler edindik. 2023 yılında da tasarımda ve farklı uygulama alanlarında kullanım olanağı sağlayan yeni ürünlerle yurt içinde ve yurt dışında büyümeye devam edeceğiz” dedi.
Bu yıl üretimde 3. hattı devreye alıyoruz
Tüm dünyada hızla değişen trendlere ve müşteri beklentilerine hızlı cevap verebilmek adına Ar-Ge ve inovasyona büyük değer verdiklerini söyleyen Erdem, “Coante Quartz Surfaces olarak sektördeki gelişmeleri yakından takip eden, edindiği tecrübeyi inovasyon ve AR-GE çalışmalarıyla üretime hızlı şekilde aktaran ve karşılığını satış ve ihracat çalışmalarımızla hızlı bir şekilde alan bir firmayız.
Dünya pazarında söz sahibi olmak isteyen bir şirket olarak her an değişen trendleri yakalamak istiyoruz. Bu yıl içerisinde Muğla Menteşe’de kurmakta olduğumuz ikinci fabrikamızda 3. üretim hattımızı devreye alacağız.
Toplam 18.000 metrekare kapalı alana kurulu bu fabrikada yıllık 1 milyon metrekare üretim yapacağız ve 300 kişiye ek istihdam sağlayacağız. Bu yatırımla birlikte Coante yıllık toplam 2.2 milyon metrekare üretim kapasitesine ulaşacak.” dedi.
İç mekanlarda her yerde kullanılabilir ürünler üreteceğiz
Türkiye’nin en hızlı büyüyen firmalarından biri olduklarına dikkati çeken Erdem, “Sadece büyümekle kalmıyoruz, ürün gamımızla sektörde öncü bir pozisyondayız.
Hep ilklere imza attık. Bu ilklerden birini de şimdi yeni yatırımımızla yapacağız. Yine ürün gamımızı farklılaştıracağız. Yatırımı sadece kapasite artırımı için yapmıyoruz.
Pazarın ihtiyacını önceden görüp o ihtiyaca uygun yeni ürünler oluşturmayı hedefliyoruz.
Şu anki değer algısını yeni yatırımımızla ortaya koymak ve değer odaklı bir rekabet içerisine girmek istiyoruz.
Bu anlamda yatırımımız pastayı büyütürken farklı kulvarlarda da önümüzü açacaktır diye düşünüyoruz. Çünkü yeni ürünlerimizle beraber mutfaktan çıkıyoruz.
İç mekanlarda neredeyse tüm yüzeylerde kullanılabilir ürünler üreteceğiz. Breton teknolojisinin üzerine koyduğumuz tüm çalışmalarımız, inovatif yaklaşımımız, Ar-Ge’de yaptığımız çalışmalar bizi rakiplerimizden çok daha farklı bir kulvara yönlendiriyor. Sene sonunda yaptığımız büyük yatırımın meyvelerini almayı hedefliyoruz” diye konuştu.
Yorum gönder