Atasun Optik, kusursuz bir müşteri deneyimi yaşatmak için yaptığı teknolojik yatırımlara yöneldi
Atasun Optik, kusursuz bir müşteri deneyimi yaşatmak için yaptığı teknolojik yatırımlarla sektöründe fark yaratıyor. Atasun Optik web sitesi üzerindeki “Sanal Deneme” özelliği ile güneş gözlükleri online olarak denenebiliyorken, “Görsel Arama” özelliği sayesinde beğenilen modeller fotoğraf yardımıyla kolayca bulunabiliyor.
Türkiye’de sektörünün öncülerinden olan Atasun Optik, dijitalleşme çalışmaları kapsamında yapay zekâya yaptığı yatırımlarla tüketicileri daha konforlu bir online alışveriş deneyimiyle buluşturuyor.
Atasun Optik’in geçtiğimiz yıl geliştirdiği “Sanal Deneme” özelliği sayesinde tüketiciler denemek istedikleri güneş gözlüğünü her an her yerde online olarak yüzlerinde görebiliyorlar. Bu özellik hem zamandan tasarruf edilmesini sağlıyor hem de tüketiciler yüz şekillerine uyumlu güneş gözlüklerini online olarak seçebiliyor.
Müşteri deneyimini mükemmelleştirmek için yapay zekâya yaptığı yatırımlara devam eden Atasun Optik’in diğer bir uygulaması olan “Görsel Arama” ile kullanıcılar, beğendikleri güneş gözlüklerini gerek kendileri fotoğraf çekerek gerekse başka bir mecradaki fotoğrafı kullanarak kolayca bulabiliyor.
ünlülerden haberler – yöneticilerden haberler – haberler – iş dünyası
Yorum gönder